25 Eylül 2012 Salı

Beko 100 TR Yazar Kasa Kullanma Klavuzu


Beko 100 TR Yazar Kasa Kullanma Klavuzu

Fiş Kesmek
1 Tuşlarına Basark Satış Konumuna Gelinir.
Günlük Z Raporu
3 Tuşuna Bas ve (anahtar) Tuşuna Bas Daha Sonra Nakit Tuşuna Basarak Z Raporu Alınır Rapor Bitince Sırasıyla  C tuşu ve Ardından 1 Tuşuna bastıkdan Sonra son olarak  Tuşuna Basıp İşlemi Sonlandırsınız...

Aylık Z Raporunu Çıkarmak

 3 Tuşuna Bas ve (anahtar) Tuşuna Bas  204 yazıp Nakit Tuşuna basıp Ayın İlk Tarihi    (ÖRNEK: İlk Tarih: 01012010 Nakit)  ve Son Tarihi Yazıp (ÖRNEK: Son  Tarih: 31012010 Nakit) Tuşuna Basılıp rapor alınır Daha Sonra Sırasıyla  C tuşu ve Ardından 1 Tuşuna bastıkdan Sonra son olarak  Tuşuna Basıp İşlemi Sonlandırsınız...

43 yorum:

  1. fiş iptali nasıl oluyor peki?Fiş iptal tuşu varda..

    YanıtlaSil
  2. örnek vererek anlatmak isterim

    tutarı girdiniz kısım seçtiniz iptal tuşuna basarsanız en son seçtiğiniz en son kımı iptal edersiniz yada fiş iptal tuşuna basıp onay tuşuna basarak fiş iptal yapılabilir
    nakit veya kredi kartına bastığınızda sedece vergi dairesine yazı yazarak iptal edebilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani anlamadım ben yanlışlıkla 210 tl cektim iptal edemiyormuyum şimdi

      Sil
  3. X RAPORU NASIL ALABİLİRİM

    YanıtlaSil
  4. 2 anahtar 1 aratoplam ve nakit yaparak x raporu alabilirsin

    YanıtlaSil
  5. Aylık z Raporunu şu şekilde alıyorum ben;

    6 Anahtar nakit nakit almak istediğilm z aralığının ilk numarası Nakit almak istediğim Z rapor aralığının son numarası nakit

    Örnek: 6 | Anahtar | Nakit Onay | Nakit Onay | 1120 (İlk Z fişinin Numarası) | Nakit Onay | 1200 ( 2. Z fişinin Numarası) | Nakit Onay |

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben z raporu aldım sonladım fakat şu anda fiş kesemiyorum sürekli yanlış tuş diyor napmam lazım yardım edermisiniz

      Sil
    2. evet en doğrusunu alper bey yazmıs

      Sil
  6. ben z raporu aldım sonladım fakat şu anda fiş kesemiyorum sürekli yanlış tuş diyor napmam lazım yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar C tuşu 1 tuşu ve anahtar resimli tuşa bastığınızda hem z konumundan çıkar hem de çekmece açılır.

      Sil
  7. z raporu almayı unuttum geri dönük işlem yapılamıyor mu

    YanıtlaSil
  8. 1 c 1 anahtar 1 c tıklayın olur :)

    YanıtlaSil
  9. z raporundan sonra h04 hatsı çıkıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar C tuşu 1 tuşu ve anahtar resimli tuşa bastığınızda hem z konumundan çıkar hem de çekmece açılır.

      Sil
  10. Hata serv 01 nasıl düzeltebilirim .

    YanıtlaSil
  11. GÖKHAN ÇELİK3 Mayıs 2014 00:59

    BEKO 100 TR YAZAR KASAMIN TARIHINI YANLISLIKLA BI GUN SONRASINA AYARLADIM DUZELTEMIYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  12. Z KONUMUNDAN ÇIKAMIYORUM NE YAPMAM GEREKİYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar C tuşu 1 tuşu ve anahtar resimli tuşa bastığınızda hem z konumundan çıkar hem de çekmece açılır.

      Sil
  13. beko 100 tr yazar kasa tarihi yanlışlıkla ileri aldım nasıl tekrar geri alabilirim acil yardım lutfen

    YanıtlaSil
  14. mali hafiza yok ne yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet bey en son aldiginiz z raporunun z sayac numarasi 2.500 adet yaziyorsa mali hafiza dolu anlamina gelir servis ile gorusmeniz gerekmektedir

      Sil
  15. fis kesmiyor hep yalnis tus diyo yada bos ekran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar C tuşu 1 tuşu ve anahtar resimli tuşa bastığınızda hem z konumundan çıkar hem de çekmece açılır.

      Sil
    2. BENDEDE OLDU İTAL TUŞU OKEYLEDİM DÜZELDİ

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. 2 senedir yazar kasa kullan9ılmıyordu tekrar maliye tarafından açtırdık servis ayrlarını yaptı ilk 1-2 gün sorun yoktu şuan mali hafıza yazma hatası veriyo ne yapacağımı bilemedim bilen arkadaşar varmı acaba 0 542 735 22 22

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Salih Bey
      Bahsetmiş olduğunuz konuda mali hafıza arızalanmış gözüküyor tekrar mali hafızayı ektif eden servise başvurusanız size yardımcı olacaktır veya 444 1 404 beko çağrı merkezindende size bilgi verebilirler iyi çalışmlar bol müşteriler

      Erkan KURT.
      orallarltd.com.tr
      Yazar Kasa Merkezi

      Sil
  18. merhaba kolay gelsin geriye dönük z raporu nasıl alınabilir

    YanıtlaSil
  19. 30 dakika içinde% 2, hızlı ve acil durum kredileri bugün olsun. e-posta yoluyla daha fazla bilgi için bize başvurun (olisonfinancehome@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  20. yazar kasanın tarıhını 12. aya aldım gerı duzeltemıyorum lutfen yardımcı olabılecek bırısı varmı olivetti ol 2013mt bılen varsa yardımcı olursa sevınırım

    YanıtlaSil
  21. Su an tam 2000 tl lık yanlış fiş kestim... Nasıl düzeltebilir im

    YanıtlaSil
  22. Xraporu aliyorum 1gun oncesinin raporunu veriyo napabilirim

    YanıtlaSil
  23. ıkı sewfer ust uste z raporu aldım ne yapayım

    YanıtlaSil
  24. 50 tl yerine 500 tl çektim nasıl iptal edicem yada bi zararı olurmu ?

    YanıtlaSil
  25. 50 tl yerine 500 tl çektim nasıl iptal edicem yada bi zararı olurmu ?

    YanıtlaSil
  26. mali hafıza dolu diyor bu konuda yardımcı olabilir misiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. MALİ HAFIZA DOLU DİYOR NASIL ÇÖZEBİLİRİZ ?

    YanıtlaSil
  28. TAM ANLAMIYLA SAGLAM VE KOLAY AYLIK Z RAPORU NASIL ALINIR YUKARDA Bİ KAÇ ÖRNEK GÖRDÜM İLK Z FİŞİ NUMARASINI BİLMİORUM NASIL ÇIKARABILIRIM

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Beko 100tr yazar kasa. Sorun para kontrol lambası devamlı açık takılı hiç işlem yapmyoy

    YanıtlaSil
  30. slm fişi kesiyorum kısım 1 nakıt diyoru sonunda fişm iptali dıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  31. çekmece tuşuna basınca açılmıyor cekmece yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  32. Cekmece tuşuna basıyorum açılmıyor

    YanıtlaSil